Kebaikan VIVIX Shaklee



Ini kali Shaklee umumkan promo bulan Nov 2013 adalah VIVIX,Hoyeahhhh. Almaklum laaa Orang dok kata Vivix ni mahai sgt.. So , bila bulan ni promo VIVIX , beli 6 free 1 , ramailah yg suka ...


Nak tahu kelebihan beli 6 free 1 ni ?

Jika anda beli 6 botol Vivix, anda akan dapat :
1) percuma 1 lagi botol Vivix
2) percuma pendaftaran ahli (biasanya daftar ahli adalah berjumlah RM65)
3) percuma postage
4) Cash Rebate sebanyak RM241


Jadi , anda dapat penjimatan hampir RM800... waahhh, banyak tu ..  *wink2*

Oh ya , kalau anda beli 2 botol Vivix pun anda akan dapat :
1) percuma pendaftaran ahli
2) percuma postage
3) Cash Rebate sebanyak RM37 


Jadi, dengan pembelian 2 botol Vivix Shaklee, anda mampu jimat RM112 .. waaah, berbaloi jugak tu kan ..

kalau nak beli 1 botol Vivix pula bagaimana ?? ... haaa , yg tu anda akan dapat :
1) percuma postage 

Jom kita lihat , apa itu Vivix dan kelebihan Vivix ni ...

Banyak kelebihan vivix ni...antaranya:
1. Anti pernuaan..perghhh yang sentiasa awet muda la...jadi muda remaja gitewww...
2. Kepada kaki perokok yang tegar...boleh mencuba vivix sebab boleh menghilangkan ketagihan terhadap rokok...
3. Untuk pesakit jantung...menstabilkan paras hormon dalam badan dan menurunkan kolestrol..
5..untuk mereka yang batuk berkahak yang mencuba banyak produk tetapi tak berhasil boleh mencuba vivix...ia berfungsi untuk clearkan lug yang banyak kahak..
6. Power untuk mereka yang mengidap kencing manis...ianya menstabilkan paras gula dalam badan..
7. Dll
fuhhhhh!!!!!! Jenuh menaippp...itu baru 7 kelebihan...sebenarnya banyak lg...dengan menggunakan vivix ni 1001 jenis masalah penyakit yang boleh dirawat...insyaallah dengan izin allah..


Apakah sebenarnya Vivix ini?

~Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

~Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

~ Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Vivix bertindak dalam 4 cara:

1. Mempertahankan sel (cell defense)
2. Memberi tenaga kepada sel (cell energy)
3. Memperbaiki sel (cell repair)
4. Meningkatkan prestasi sel (cell performance)

VIVIX merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.

“ Dalam bentuk cecair, minum 1 sudu sehari, rasa macam cordial rebina yang pekat.”
Siapakah yang perlukan Vivix Shaklee?
-Golongan yang mengidap kanser atau berisiko mengidap kanser akibat keturunan atau kegagalan fungsi mana2 organ

-Golongan yang mempunyai ketahanan badan yang lemah
- Golongan yang mempunyai masalah selaput mata/penglihatan
- Pesakit SLE
- Pesakit jantung
- Pesakit kencing manis
-Pesakit darah tinggi
- Pesakit gout
-Pesakit stroke
-Wanita yang mempunyai cyst
-Anti-penuaan
-Perokok tegar
- Ketagihan dadah


memang murah habis dan berbaloi jika x beli..boleh share dgn adik kakak sedara mara dan sebagainya untuk kongsi beli...jom kita tgk pulak ape kata pengguna2 VIVIX kat sini

So kepada sesiapa yang ingin dapatkan vivix. .walaupun hanya sebotol...

Hubungi saya untuk mendapatkan HARGA ISTIMEWA!

Hanya dari atie tau......

Norhayati Ismail
Email : yattisma@gmail.com
ID: 1003021
Page FB : villavitabonda
sms/whatsapp : 0107628163

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers


up