Vita C Plus Sustained Release Shaklee

UUuuiiiii...Hebat sungguh penangan VITA C Sr nie kann...baru je stock masuk semua pakat2 mai order..tak cukup beli sebotol ada yang sampai  2 3 botol..katanya susahlah kak nak dptkan vita c sr nie..sbb tu nak beli sekali banyak....

Ini sebab orang ramai dah tau vita c dari SHAKLEE adalah yg terbaik...Murah pun murah!!!.. 1 botol boleh tahan hingga 6 bulann!! 6 BULAN ok!!!!! Jimattt gilerzzzz!!! hehehe




meh atie nak share sikit betapa pentingnya pengambilan VITA C tuk kecantikan dan kesihatan kita.

Manfaat-Manfaat Utama dan Kepentingan Vitamin C:

♥♥Merangsang pembetukan kolagen yg secara tak langsung mampu mengelakkan kedutan dan menghalang otot menjadi lembik. Jadinya kulit akan sentiasa rasa anjal dan rasa muda.

♥♥Memulihkan kecederaan dengan cepat kerana ia boleh membaiki simptom pendarahan yg sekaligus dapat mengelakkan lebam dikulit dan mengelakkan penyakit gusi berdarah.

♥♥Sebagai antioksidan yg membantu melawan radikal bebas dan melawan sel-sel kanser.  Juga dapat meningkatkan sistem imun di mana dapat membantu dalam melawan alergi, asma, flu dan selsema. Sekiranya anda rasa macam nak demam atau selsema boleh ambil lebih Vitamin C dan InsyaALLAH anda akan kembali pulih dengan izin Allah sekaligus dapat mengelakkan kita dari mengambil pil-pil penahan sakit atau antibiotik yg tidak baik boleh memudaratkan tubuh badan kita dalam jangkamasa yg panjang.

♥♥Jika mengambil Vitamin C secara konsisten setiap hari, ia mampu melambatkan penuaan dan menyekat   pembentukan pigmentasi yg menyebabkan jeragat. Kulit akan kelihatan lebih licin, lembap dan cerah berseri.

♥♥Dipercayai dapat juga membantu mereka yg mengalami insomnia dan keresahan.

♥♥Mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah serta mengekalkan kapilari darah yg sihat sekaligus menghindarkan arterisklerosis, skurvi, hidung berdarah dan pendarahan dalaman.

Apa yang membezakan Vitamin C jenama Shaklee dgn yang lain2?

Shaklee Sustained Release Vita-C 500mg berupaya memberikan perlindungan berkekalan, jam demi jam dengan menggunakan sistem perlepasan berkekalannya.

Vitamin C Shaklee didatangkan bersama-sama dengan bioflavonoid iaitu bahan penting yang akan membantu penyerapan vitamin C dengan lebih baik. Ini berbeza dengan vitamin C jenama lain yang berada di pasaran.

Sustained Release Vita-C Plus mengandungi?



♥♥Kandungan Vitamin C yang tinggi iaitu 1 biji Vitamin C menyamai 7 setengah biji oren.
♥♥Sistem perlepasan berkekalan dalam menyalurkan Vitamin C yang menyamai kandungan satu setengah ♥♥biji buah oren untuk setiap jam selama lima jam.
♥♥Formulasi yang membantu mengekalkan pertahanan antioksida secara semulajadi, kekuatan sel, kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah.
♥♥Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

OK..sape 2 yg nak buat order boleh lah pm yee..nak pre order pn boleh sbb mmg vitamin c nie yg paling Laris..MOST WANTED & HOT SELLING kannnn..

Jika ada sebarang pertanyaan atau tempahan sila hubungi  
fb : Norhayati Ismail
page : The Food of Love
sms /whatsapp 010 7628163
shaklee id 1003021



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers


up