Jatuh Cinta Dengan Basic H Shaklee

Assalamualaikum semua...haaa..nie yg nak bgtau nie..sy sebenarnya dah mula jatuh cinta dengan si Basic H nie..alkisahnya bermula...bila basuh botol susu anak dgn mudah sgt2, selalunya kerak2 susu yg melekat pada puting susu tu kan susah nak basuh kan..betul tak mak2???

haaaa..satu hari nie..sblm nak balik kg hari sabtu..puas lah sy nie mencari botol susu Harith..1 mlm cari tak jumpa pagi sabtu tgh dok kemas2 rupanya ada belakang almari..perrhh..puas cari..

Sy dah agak geli sbb tgk susu dah mula berkerak..yeaakkk..huhuhu..tp dgn adanya Basic H sy pun try lah rendam kejap..n basuh mcm biasa...waaaaa.....syoknya bila dh bersih semula kau..haaa..nie yg Mak makin syg dgn Basih H nie..

Basic H

Hari tu badan harith penuh dgn ruam2 sy pn saja2 je mandikan dia dgn titik kan sikit basic H nie..Alhamdulillah esk nya dah ok...:) best2 sgt..mmg sgt2 berterima kasih pada Basic H nie.kat bawah nie ada lagi kegunaan2 basic H...

Apa kegunaan Basic H?

1. Saya guna untuk cuci sayur dan buah2an sebelum masak dan beri anak saya makan.
2. Saya guna untuk cuci luka atau melecur dan ianya buat luka /lecur cepat kering.
3. Saya guna untuk membersihkan meja makan rumah dan rak dapur supaya semut tak memenuhi ruang tersebut.
4. Saya guna untuk pastikan sinki saya tak tersumbat.
5. Saya guna untuk mop lantai dalam keadaan nak cepat.
6. Saya guna air basuhan untuk siram pokok yang hidupnya segan mati tak mahu supaya ia segar semula.
7. Saya gunakan basic H buat tuam kepala anak saya bila mereka demam.
8. Saya mandikan anak saya dengan basic H bila mereka kena gatal2 atau gigitan serangga.
9. Saya letakkan basic H dalam toilet utama serta dapur agar mudah capai bila diperlukan.
10. Saya gunakan Basic H untuk keluarkan gula2 getah yang melekat pada baju atau pakaian anak2 dengan senang sekali.
11. saya gunakan Basic H untuk lap cermin rumah supaya lebih bersih dan bersinar.
12. Basic H bagus digunakan untuk mencuci botol susu anak serta lampai pakai semula [ cloth diaper] dengan lebih bersih.

Ape kata lepas nie kita sama2 bertukar dari Bleach ke Basic H..kannn..sbb dia mempunyai 1001 kegunaan yg sgt2 baik dari segi kesihatan dan keselamatan kita sebagai pengguna kerana ia bebas kimia. ok next entry nanti sy akan sharekan pasal Basic H secara detail ye..

Berminat boleh hubungi saya terus untuk membuat belian sms/wsap 0129593103 atau email : yattisma@gmail.com
boleh jgk kalau nak COD, area sg buloh, shahalam, subang airport, subang bestari, damansara, bandar utama, curve.

Harga RM............paling jimat dan hebat...berbaloi2..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers


up