~~Resepi Smoothies Mangga dgn Mealshakes~~

Salam dan selamat pagi semua kekawan..:)

Ceria2 kan lah diri di pagi hari isnin nie ye..Daku yg tak berapa nak sihat ni pun still mampu senyum sengih :) hihi

ehh..sebenarnya sy nak kongsi resepi smoothies Mangga dgn Mealshakes nie..mlm kelmarin sajo menerai2 buat..hasilnya mmg lah sgt2 sedap n fresh..lps nie korang boleh cuba pulak ye..


tadaaaa...nie lah yg sy kata kan tu...nak lgi sedap blend dgn susu fresh cream @ ESP Shaklee...:)

Korang boleh pelbagaikan resepi ikut kreativiti n citarasa korang ye...:) best tau kalau explore and cipta resepi sendiri nie..hihihi..


kan sedap tu..bila pelbagaikan variasi rasa mealshakes nie..Anak2 korang yang tak berapa gemar rasa susu pn mesti akan suka n jatuh cinta punya lahhh..Tak Caya??? try dulu jgn putus asa.

esk saya kongsikan cmne sy buat pancake dengan Mealshake pula ye..:),..eee,,x sabar nak share resepi ngn korang semua..

Nak beli Meal Shakes nie cmne??...haaa..Hubungi saya okeh...SID pengedar sah anda.:)
Atie 0107628163 @ email : yattisma@gmail.com




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers


up