Kenaikan Harga Barang Buat Suri Rumah Runsing Nak Cari Side Income

Assalamualaikum Semua dan Salam Sejahtera..



Sebelum 1 April 2015 iaitu mulanya tarikh GST dilaksanakan, orang ramai dah mula mengeluh dengan kenaikan harga barang. Tak kira samada barang basah atau kering mahu pn susu dan pampers.( yg last tu buat org yg ada ank kecil macam Saya).

Dengan taraf hidup kita yang semakin tinggi, serta tindakan kerajaan melaksanakan GST, Orang yang bergaji besar mahu pun rendah sedikit sebanyak akan terkesan dengan ekonomi Negara sekarang.

Saya juga tidak terkecuali sememangnya ia amat terkesan lebih-lebih lagi Saya juga tidak bekerja. Bergantung harap pada gaji suami ada ada masanya memang tidak cukup, mana nak beli pampers, susu dan yang lain- lain. Hidup sebagai seorang Suri rumah sepenuh masa betul - betul buat saya runsing untuk cari side income.

Ape nak buat, kita sebagai rakyat ikut sahajalah kehendak kerajaan...ehh tapi nak berdiam diri sahaja kah tanpa berbuat apa-apa untuk naik kan taraf ekonomi sendiri dan keluarga pula?

MACAMANA Suri Rumah Macam Saya Nak Dapat Rm500 Tiap-Tiap Bulan?

Suri rumah tak bergaji, tapi tiap-tiap bulan dapat duit. Siapa yang tak nak kalau tiap-tiap bulan dapat duit walaupn rm500. Ehh ini bukan duit belanja yang suami beri tau..kalau yang itu ia satu bonus lah buat kita, tapi macamana yg suaminya tidak pernah pun nak hulur walaupn seringgit dua.? OK yg itu memang kene bawa berbincang.(itu masalah rumah tangga hihi)

Nak tak kalau Saya ajar macamana nak cari rm500 dalam sebulan.?

Yang penting puan-puan semua ada keinginan yang tinggi untuk mengubah nasib diri dan keluarga demi masa depan anak-anak dan keluarga.

Isteri yang bekerja utk membantu suami tapi masih belum mencukupi, ada sahaja bebanan yang harus ditanggung. Bayar pengasuh anak, kereta, itu belum ada hutang loan atau kad kredit, belum hulur pada orang tua lagi silap - silap langsung tak bagi. Betul tak? tapi dengan income rm500 sebulan, pasti boleh mengurangkan perbelanjaan puan-puan semua.

Saya sebagai sorang Sid, nak sangat membantu suri rumah mahu pun isteri yang bekerja mendapat seperti mana apa yang saya juga dapat tiap-tiap bulan. Bagaimana?? Puan- puan hanya isikan nama dan email puan dikotak  yang saya sediakan di bawah. Saya akan hubungi puan sejurus saya mendapat maklumat puan.

Inginkan tips-tips menarik dan supplement semulajadi yg terbaik, terus setia dgn villavitabonda.

Hubungi sy sekiranya inginkan maklumat yg lebih lanjut mengenai produk- produk shaklee.

Nama FB : Norhayati Ismail
Email : yattisma@gmail.com
Shaklee Id : 1003021
Sms/Whatsapp : 0107628163

Nak Beli dengan harga Ahli??? Daftar sekarang!!!.





posted from Bloggeroid

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers


up